سلامت

ضد آفتاب لافارر خوبه؟

تیم تحریریه تیکال – مجموعه تخصصی آرایشی –  به قلم زهرا کریمی قصد داره به بررسی تخصصی محصولات لافارر و خصوصا ضد آفتاب های لافارر بپردازه و به این سوال مشتریان پاسخ بده که کیفیت ضد آفتاب لافارر خوبه یا نه ؟ و در ادامه ترکیبات آنها را بررسی می‌کنیم تا ببینیم واقعا ضد آفتاب لافارر لک میاره ؟!

خوب مستقیم بریم سراغ سوالات شما :

محصولات لافارر تست حیوانی دارند؟

خوشبختانه محصولات لافارر از آن دسته محصولات حافظ محیط زیست هست که تست حیوانی ندارد و کسانی که نگران این موضوع هستند می‌توانند از محصولات لافارر با آسودگی خاطر استفاده کنند.

لافارر محصول کجاست؟

در پاسخ به سوال لافارر محصول کجاست باید گفت برند لافارر یکی از برندهایی هست که توسط لابراتوار دکتر کامکار تاسیس شده و فعالیت خودش رو در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست، از سال ۱۳۸۸ شروع کرده. لابراتوار تحقیقاتی بین ‌المللی دکتر کامکار یکی از بنیان‌گذاران صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت در کشور ایران هست.

خرید لوازم آرایشی پرداخت درب منزل

به دلیل بهره‌مند بودن از دانش روز برندهای اروپایی و همچنین استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و از همه مهم‌تر، هوش و ذکاوت متخصصان ایرانی محصولات لافارر توانایی بالایی در رقابت با بهترین برندهای آرایشی – بهداشتی خارجی رو داره!

نوشته های مشابه

یکی از محصولات این شرکت ضد افتاب هست که در تولید آن کم نگذاشته و بهترین ها رو تولید میکنه و گواه کیفیت بالای آن محبوبت برند از دید مصرف کنندگان است و این بهترین پاسخ به سوال ” ” ضد آفتاب لافارر خوبه؟ ” می‌تونه باشه.

محصولات لافارر حتی به خارج از کشور هم صادر میشه. اگر به دنبال خرید محصولات لافارر با قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد میکنم حتما از صفحه خرید اینترنتی محصولات لافارر دیدن کنید.

محصولات برند لافارر خوبه؟

برای اینکه بدونیم محصولات لافارر خوبه یا نه باید انواع این محصولات و خواص اونها رو بشناسیم:

محصولات مراقبتی و ضد آفتاب

برند لافارر محصولات بسیار زیادی برای مراقبت از موهای شما داره؛ محصولاتی برای درمان ریزش مو و یا خشکی و دهیدراته بودن مو، همچنین محصولاتی برای نرم‌کنندگی و افزایش حجم استفاده می‌شن و در ضمن ضد آفتاب های لافارر که در ادامه بهتر و بیشتر بررسی می‌کنیم همگی سابقه فروش خوبی در بازار دارند.

 محصولات مراقبتی پوست

برند لافارر برای انواع پوست محصولات مراقبتی بی‌نظیری از جمله انواع ژل‌های شستشو و لایه بردار، انواع پاک‌کننده‌های آرایش، انواع کرم‌های مرطوب کننده و آب‌رسان، انواع کرم ضد آفتاب، انواع محصولات ضد لک، ضد چروک و ضد جوش تولید می‌کنه.

تمام این محصولات با بهترین و تخصصی‌ترین فرمول‌ها ساخته شدن و می‌تونن برای آسیب‌های پوستی شما نقش درمان رو ایفا کنن ما در مقاله  مقدار و نحوه زدن ضد آفتاب در مورد نحوه استفاده از ضد آفتاب هم مفصل صحبت کردیم که مورد توجه خوانندگان عزیز بوده است.

محصولات ضد درد

برند لافارر همچنین محصولاتی رو جهت تسکین درد تولید می‌کنه. محصولاتی نظیر ژل بی‌حس‌ کننده، تسکین دهنده درد، ژل ضد درد خنک کننده و … از تولیدات این برند هستن، که مورد استفاده بسیاری از ورزشکاران قرار می‌گیرن و به خوبی دیگر محصولات لافارر هستند و  دردهای عضلانی و مفصلی رو به صورت موثری تسکین می‌دهند.

– محصولات بهداشتی : برند لافارر محصولاتی هم برای بهداشت شخصی تولید می‌کنه که همگی با بهترین مواد و تخصصی‌ترین فرمول‌ها ساخته شدن، تا جلوی بروز هر نوع حساسیت و یا بیماری پوستی رو بگیرن. یکی از پرفروش‌ترین این محصولات بهداشت شخصی، ژل مخصوص بانوان هست.
محصولات لافارر خوبه

ضد آفتاب لافارر خوبه؟

طبق شاخص جهانی کشور ایران به طور میانگین دارای سطح دریافت زیادی از اشعه فرابنفش خورشید است ، و اقدامات حفاظتی جهت به حداقل رساندن عوارض پوستی و چشمی مانند استفاده از کلاه و عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب خوب چه بسا یک محصول خوب ایرانی مثل لافارر لازم و ضروری است.

جهت ارزیابی و قدرت محافظت از پوست این محصولات spf تعیین شده است. اگر پوست بعد از 10 دقیقه در برابر اشعه خورشید دچار آفتاب سوختگی شود با استفاده از ضد آفتاب دارای spf15 این مدت زمان 15 برابر یعنی 150 دقیقه خواهد شد. اما این به معنی نمیباشد که هر چه میزان spf بیشتر باشد به همان اندازه میزان محافظت از اشعه مضر خورشید بیشتر میشود.

کرم‌های ضد آفتاب مارک لافارر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند هستن و دلیل این محبوبیت اون‌ها، کیفیت بسیار بالا و ترکیبات مراقبتی – درمانی فوق العاده‌ای هست، که در تولید اون‌ها استفاده شده که از نظر مصرف کنندگان نه تنها خوب بلکه عالی هستند.

ضد آفتاب لافارر لک میاره؟

خیلی از مشتریان از ما این سوال را دارند که آیا ضد آفتاب لافارر لک میاره یا خیر ، ما برای پاسخ به این سوال از کارشناسان لافارر این سوال رو پرسیدیم و آنها در پاسخ ما رو به بررسی دقیق ترکیبات ضد آفتابهای لافارر دعوت کردند بیاید با هم بررسی کنیم.

عصاره شیرین بیان:

شیرین بیان دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی میباشد و به دلیل وجود ساپونین و فلانوئید ها که از آن سرشار می‌باشد ضد پیری و چین و چروک است پوست را روشن کرده و خاصیت ضدلک نیز دارد.

ترکیبات شیرین بیان در همه ضد آفتاب های لافارر به خوبی استفاده میشود و اکثریت اون‌ها به دلیل وجود عصاره دیگر گیاهان دارویی در خود، توانایی خاصی در جلوگیری از مات شدن پوست، جلوگیری از حساسیت‌های پوستی و همچنین جلوگیری از پیری زودرس دارن.

همه ضد آفتاب‌های برند لافارر در ترکیبات خود دارای دو فیلتر اکتینوکساید و تیتانیوم دی اکسید هستن. فیلتر اکتینوکساید فیلتری هست که در ترکیبات بسیاری از ضد آفتاب‌ها به کار میره و در واقع برای جذب هر چه بیشتر اشعه‌های فرابنفش خورشید موثر است.

به طور خلاصه محصولات لافارر دارای مواد زیر هستند که هم خاصیت ضد لک و هم خاصیت ضد پیری برای پوست دارند.

 

عصاره بیربری:

روشن کنندگی مهمترین خاصیت بیربری می‌باشد ولی تنها مزیت این محصول نمی‌باشد که به وفور در محصولات لافارر استفاده می‌شود.

عصاره پاپایا:

آنزیم پایین موجود در این عصاره به همراه آلفا – هیدورکسی اسید ها به عنوان یک لایه بردار قدرتمند عمل نموده و پروتئین ها و سلول های مرده پوست را از بین می‌برد یک لایه برداری عمیق پس از مصرف از صورت شما انجام می‌دهد که این ماده یکی از ترکیبات اصلی ضد آفتاب های لافارر هست.

عصاره گواوا:

عصاره این گیاه منبع غنی از انواع ویتامین A  , B , C و پتاسیم است لیکوپن موجود در عصاره این گیاه با ویژگی آنتی اکسیدانی از پوست در برابر اشعه آسیب‌های ناشی از محیط و هوای آلوده و اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

سدیم پی سی آ:

یک مرطوب کننده طبیعی است که در اکثر محصولات لافارر به خوبی استفاده می‌شود و به آنها خاصیت مرطوب کنندگی می‌دهد ، بعنوان جاذب آب خاصیت بالایی دارد که موجب افزایش رطوبت پوست می‌گردد که محصولات ویژه ی پوست خشک لافارر را استثنایی می‌کند.

سدیم هیالورونات:

خلاصه بگم برای رفع چین و چروک خیلی مفیده.

اوره:

اوره یک رطوبت رسان طبیعی است.

 

نکته جالب اینجاست که لافارر برای هر نوع پوستی یک محصول تخصصی تولید میکنه مثلا ضد آفتاب و ضد لک مخصوص پوست چرب لافارر  یا ضد آفتاب و ضد لک رنگی مخصوص پوست چرب و یا ضد آفتاب و ضد لک بیرنگ مخصوص پوست خشک  که برای نوع خاصی از پوست و نوع سلیقه خاصی طراحی شده اند.

در نهایت شما برامون کامنت کنید که ضد آفتاب لافارر خوبه ؟

پس با بررسی دقیق ترکیبات ضد آفتابهای لافارر متوجه شدیم که نه تنها لک روی پوست شما ایجاد نخواهند کرد بلکه ضد‌لک بوده خواص روشن کنندگی و ضد پیری پوست نیز دارند.

 

ضد آفتاب لافارر رنگی رنگ روشن

 

در صورتیکه دوست ندارید روی ضد آفتاب کرم پودر هم استفاده کنید ما به شما ضد آفتابهای رنگی لافارر را پیشنهاد می‌کنیم.

ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر که در دو رنگ تیره و روشن تولید شده است و مخصوص پوست چرب است که با فرمالیسون فوق سبک و پوشش دهی کامل محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه خورشید دارد.

 

ضد آفتاب لافارر مخصوص پوست چرب

این تصویر مربوط به  قیمت ضد آفتاب و ضدلک بی‌رنگ لافارر مخصوص پوست‌های خشک و معمولی با درجه spf 30 دارای محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه مضر خورشید هست.

 

سخن پایانی :

از اون‌جایی که استفاده از کرم ضد آفتاب امری حیاتی و بسیار ضروری در زندگی روزمره هر فردی به شمار میره، این مهم هست که تمامی افراد از کرم‌های ضد آفتابی استفاده کنن که بهترین تاثیر رو روی پوستشون داره و برند لافارر از ابتدا تمام تلاش خودش رو کرده تا طبیعی‌ترین و بی‌ضررترین فرمولاسیون‌ها رو در تولید محصولات خودش به کار ببره. در نتیجه، کرم‌های ضد آفتاب این برند می‌تونن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تمامی افراد باشن.

 

3.6/5 - (7 امتیاز)
خرید پنکک ایرانی هلیانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج+=7

دکمه بازگشت به بالا