برگشت

بنای وبسایت تیکال بر پایه صداقت و مشتری مداری میباشد نماد اعتماد الکترونیک این سایت در پایین سایت درج شده و با کلیک بر روی عکس موجود میتوانید مشخصات صاحب امتیاز سایت را ببینید. 

عکس محصول از خود محصول و توسط تیم تحریریه تیکال گرفته میشود و توضیحات روی محصول هم از روی جعبه یا سایت فروشنده برداشته میشود و این تطابق ضمانت میشود در صورت عدم مغایرت محصول بازپس گرفته میشود .

توجه : تیکال هیچ گونه مسولیتی در قبال استفاده نا صحیح از محصول ندارد.

امکان خرید تلفنی هم فراهم است در صورتی که امکان خرید از طربق سایت را ندارید میتوانید عکسی از سفارش خود از طریق واتساپ به شماره 09397533013 ارسال و سپس خرید خود را نهایی کنید.

در وب سایت با رفتن به صفحه محصول و زدن دکمه افزودن به سبد خرید میتوانید محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید سپس با مشاهده پیغام “به سبد خرید افزوده شد” میتوانید به خرید خود ادامه دهید یا با زدن دکمه سبد در بالای منو به صفحه سبد خرید و سپس به صفحه پرداخت بروید.

در شهر یزد ارسال با پیک و در سراسر کشور ارسال با پست صورت میگیرد.

همه بسته‌ها با پست پیشتاز ارسال خواهند شد و مدت زمان رسیدن کالا با پست پیشتاز بسته به مکان گیرنده بین سه تا پنج روز کاری میباشد.

در صورتی که مشتری خواهان زودتر رسیدن کالای خود است میتواند با پشتیبانی تیکال تماس گرفته و این مورد را اعلام کنید در این صورت کالا با پست ویژه ارسال خواهد شد و البته در این روش امکان پرداخت هزینه کالا درب منزل وجود ندارد و قطعا هزینه ارسال نیز بیشتر خواهد بود.

برای راحتی کاربران عزیز سه روش پرداخت وجود دارد ، پرداخت آنلاین که از درگاه پرداخت کاملا امن صورت میگیرد.

پرداخت کارتی که شما کاربر عزیز میتوانید سفارش خود را ثبت کرده سپس با دریافت شماره کارت مربوطه و انجام عمل پرداخت ، عکسی از رسید مربوطه برای ما ارسال کنید تا کالا برای شما ارسال شود.

سومین روش پرداخت درب منزل است که توسظ شرکت پست جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد دقت فرمایید به دلیل اینکه در این روش هزینه کالا یکماه بعد به حساب فروشگاه واریز میشود هیچ تخفیفی شامل این روش نمیشود.

بعد از ارسال بسته پیامک حاوی بارکد پستی برای شما ارسال خواهد شد که میتوانید از طریق صفحه پیگیری سفارش بسته خود را پیگیری کنید. درصورتی که پیامک حاوی بارکد پستی به دست شما نرسیده و وضعیت سفارش در حالت کامل شده است به پشتیبانی پیام بدین و در مشکل خود را بیان کنید.

در صورت هرگونه آسیب و ایراد یا ارسال کالای اشتباهی کالا بازپس گیری میشود و این ضمانت میشود ولی این ضمانت فقط تا هفت روز پس از رسیدن کالاست ، بدیهی است تاریخ رسیدن کالا در سایت پست مشخص است.

در صورتی که اشتباهی از جانب ما صورت گرفته باشد تمامی هزینه های شما بدون هیچ عذری عودت داده خواهد شد و در صورت انصراف از خرید در صورتی که بسته بندی کالا باز نشده باشد هزینه شما به جز هزینه ارسال و بسته بندی به همان حساب یا کاربری که از خرید را انجام داده پرداخت خواهد شد.

تمام خریدها اولین روز کاری پس از نهایی کردن خرید ارسال خواهد شد.

درباره تیکال

زمستان 1399 داستان ما شروع شد و هدف ما از همان ابتدا ایجاد مکانی مناسب و ایده‌آل برای زیبایی شماست فارغ از آنکه کجا هستید که هستید یا چه مقدار دوست دارید هزینه کنید.

تعهد اصلی ما رساندن طیف گسترده‌ای از محصولات به دست مصرف کنندگان با کیفیت‌های عالی و صداقت کامل در فروش است ،ارسالها هم در صورت رسیدن به حد مجاز رایگان است.

از آنجا که شما مهمترین بخش تیکال هستید خوش حال میشویم با نظرات و انتقادات خود ما را برای خدمت رسانی بهتر راهنمایی کنید ایمیل و شماره تماس بخش تماس با ما در تمام ساعات پاسخگوی شماست.